Rozhovor s Matějem Vydrou!

13.04.2010 19:03

Matěji, jaký tvůj nejlepší a nejhorší fotbalový zážitek?

Tak nejhezčích zážitků mám více, ale za ty největší zatím považuju první gól za Jihlavský "A" muže a gól proti Slavii a nejhorší bylo pro mě utkání v Čáslavi, jak jsme prohráli 2:1 a já zkazil první gól.

Ostravar a nebo Ježek? :))

Tak ani jedno jsem ještě nepil, tak nevím.

Jak jsi na tom se školou? Jsi stále v Jihlavě nebo už v Ostravě? Co další studium?

Přestoupil jsem na školu do Ostravy a dělám tady pořád truhláře, stejně jako v Jihlavě, mám poslední půl rok.

Jak vzpomínáš na fanoušky FC Vysočina? Samozřejmě chceme slyšet chválu.. :)

Tak určitě fanoušci hráčům pomáhali v domacích i venkovních zapasech a děkuju jim za to, že mě jako tak mladýho hráče vzali v pohodě.

Jak tě přijali starší spoluhráči v Baníku?

Tak zatím jsem žádnej problém s nima neměl, ale doufám, že to i tak zůstane a určitě mě to pomohlo, že mě vzali takhle v pohodě a jsem za to rád.

A co bys říkal, kdyby se nějakou náhodou ocitl v létě v Baníku Standa Tecl? Bral bys ho jako parťáka do útoku?

Tak určitě bych ho bral, jsme velký kamarádi a hlavně je to výbornej utočnik. A hlavně mu přeju všechno nej ve Slavii, ať se prosadí co nejrychlejc ..

Kdyby sis teď hned mohl vybrat jakýkoliv klub v zahraničí, do kterého by jsi mohl jít. Který by to byl?

Tak mam vysněnej tým a to je Real Madrid, ale jako já bych neřešil do jakýho klubu bych měl jít, každý zahraniční angažmá je výborný pro hráče.

Zkus porovnat pana Marka, Urbana a Koubka. V čem jsou rozdílní, jejich slabiny silné stránky a podobně.


To je těžké posoudit, každej provozuje jiný styl hry, ale všem třem bych chtěl poděkovat, bez nich bych nebyl, kde jsem.
 

Sleduješ dál Jihlavu a byl jsi na nějakém jejím zápase? Nebo se alespoň chystáš?


Jihlavu sleduju pořád, ale na zápase jsem ještě nebyl, ale chystám se to po sezóně napravit. A hlavně bych Jihlavě popřál hodně štěstí, ať to do tý první ligy dotáhne co nejdřív.

A na záver.. blondýnky nebo brunetky? :))

Blondýnka.

Díky za rozhovor a hodně štěstí v budoucnu!!

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.