Jak se dívá na další sezónu „kmotr“ nového dresu?

30.07.2010 11:04

Musím poděkovat za pozvání na středeční předzápasovou klubovou akci, na které jsem měl možnost hovořit s plno lidmi od ředitele klubu pana Tulise, přes trenéra brankářů Tomáše Jansu, až po navrátilce do jihlavských barev Standu Tecla. Navíc selátko kterého bylo dost pro všechny zůčastněné, i pivo které bylo točené čerstvě, no co víc si přát?
Vedení a fanouškům bych chtěl poděkovat za to, že mi dopřáli tu čest stát se kmotrem dresu FC Vysočina, na nový, snad už postupový ročník.
Pevně věřím a jistě nebudu sám, že SPOLEČNĚ TO ZVLÁDNEME a naplníme tak náš předsezonní slib, že hráčům k postupu pomůžeme, ať už to bude naše samotná přítomnost nebo naše hlasivky.
Bylo vidět na hráčích jak moc se těší, přes to že sezona to bude určitě náročná! Jako všechny co jsem doposud zažil.
Jsem fanouškem od postupového zápasu s Hanáckou Slávií Kroměříž, tehdy to pro mě byly pouze zápasy. Ovšem pád zpět do druhé ligy jsem už nesl těžko, ale tehdy jsem si řekl, že budu opět u postupu a já u něj budu!
Věřím vedení i samotným hráčům jak jsem je ve středu mohl a měl šanci poznat, že opravdu od prvního zápasu za postupem v barvách FC Vysočiny půjdou. Ve středu večer jsem se cítil jako by jsme byli jedna velká rodina, rodina která spolu žije celý rok, ať už na fotbalovích trávnících venku či doma, mimo trávník na různých akcích. A toho si nesmírně vážím!

 

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.